Pembuka bicara

Assalamualaikum kepada semua pengunjung laman blog ini??
He2,Alhamdulillah hari ini sy telah mula membuat blog sendiri. Dah lama tau nak menulis karya tersendiri di sini tp sekarng barulah tercapai hasrat nih… =) selalu tgk rakan2 yang lain membuat blog dan menulis mngenai idea2 mereka, ianya sgt menarik jugak tau.Dari situ mulalah minat saya untuk menulis pngalaman saya dan ilmu yang ada untuk dikongsi bersama dengan yang lain2. Saya manusia biasa,sekiranya ada salah silap saya sepanjang menulis ilmu ini diharap ada antara anda semua yang memberi tunjuk ajar yer. Kalau ada kemusykilan mngenai apa2 perkara boleh r melawati blog sy untuk informasi2 terkini,topik2 yang biasa kita akan bincangkan.Jika anda ingin update informasi terkini daripda sy,silalah beri email anda kepada saya untuk memudahkn sy memberitahu anda topic baru yang ada di blog sy. Bukan apa. Mungkin ilmu di sini Xpernah anda tahu or amik tahu kan?? dlm nh ada yang dari isi ati saya n ada yang saya amik daripda sumber2 lain n digabungkan dlam blog saya... just nak share kpda semua Apa kata anda meluangkan sedikit masa utk ambil tahu tentang informasi di blog ini, kdg2 kita Xtahu nak wtper pas layari laman web sosial seperti Friendster,tagged,faecbook,myspace dan lain2 lagi…. So,inilah masa untuk kita tambah ilmu pngetahuan. (^,^)v

0 comments: